اطلاعات تماس

خیابان فردوسی - ابتدای سیدعلی خان - ساختمان فرزین - طبقه 5 - واحد 508

همراه :09131274093 نادریان - 09133885770 مهدوی

ایمیل : design.bartar3000@gmail.com

با ما تماس بگیرید

چگونه بازدیدکنندگان نمایشگاه را به سمت غرفه خود بکشانیم؟

غرفه سازان

با شیوه ی جذب بازديدكنندگان به سمت غرفه نمایشگاهی آشنا شوید.

در این مطلب شما را با چند روش برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سمت غرفه نمایشگاهی آشنا می کنیم.با ما همراه باشید.

۱- احترام به شعور بازدید کنندگان اصل مهمی است ، به طوری که بایستی شرایط لازم جهت حضور بازید کننده در غرفه به شکلی کاملا برنامه ریزی شده در دکوراسیون غرفه یا طراحی غرفه تعبیه شده باشد .

۲- نظم يك نكته بسیار مهم در یک غرفه نمایشگاهی است که باعث جذب بازدید کنندگان میگردد . نظم ، به غرفه یکپارچگی خاصی می بخشد و غرفه را از فضای سالن نمایشگاه جدا میسازد .

۳- موقعیت قرار گیری غرفه در نمایشگاه باید متناسب با محصول و فعالیت شرکت باشد .

۴- بایست دکوراسیون غرفه متناسب با محصول به نمایش در آمده باشد . به طوری که اگر روی محصول خاصی تاکید داریم باید در طراحی غرفه نیز این موضوع را لحاظ کنیم .

۵- باید برای غرفه حریم هایی مشخص کنیم تا بتوانیم با مهمانان خاصی که به غرفه مراجعه میکنند مذاکرات مناسب را به همراه احترامی خاص صورت دهیم .

۶- استفاده بهینه از فضای غرفه باید به گونه ای باشد که محصولات متناسب با اهمیتشان در کل فضای عمومی غرفه به صورت مناسب تقسیم شده باشد .

۷- ابعاد غرفه میبایست ارتباط مناسبی با امکانات و دکوراسیون و بازدید کنندگان احتمالی از غرفه در نمایشگاه داشته باشد .

۸- برای یک حضور موفق در یک نمایشگاه غرفه خود را به یک مکان خاص تبدیل کنید . از مشاوران و طراحان کمک بگیرید تا بهترین شرایط را برای بازدیدکنندگانتان مهیا کنید .

۹- دکوراسیون غرفه و محل استقرار غرفه داران باید به گونه ای باشد که بازیدکنندگان در مدت حضور در غرفه شما احساس آرامش کنند .

۱۰- برای ایجاد یکپارچی در غرفه که به نوعی نشانگر تفکری منسجم و در اجزاء شرکت شماست از لحاظ ظاهری عوامل حاضر در غرفه دارای پوششی هماهنگ و یکپارچه باشند .

۱۱- حتی نوع پذیرایی شما در غرفه از بازدیدکنندگان و مهمانانتان میتواند باعث انعقاد یا عدم انعقاد یک قرار داد گردد

منبع:mentodecor.ir