اطلاعات تماس

خیابان فردوسی - ابتدای سیدعلی خان - ساختمان فرزین - طبقه 5 - واحد 508

همراه :09131274093 نادریان - 09133885770 مهدوی

ایمیل : design.bartar3000@gmail.com

با ما تماس بگیرید

مرتب کردن کمد ها و نقش آن در دکوراسیون داخلی

کمد ها

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها چه اهمیتی در دکوراسیون منزل دارد؟

در این مطلب به اهمیت نظم و ترتیب دادن به کمد ها می پردازیم.نظم کمدها نقش به سزایی در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند.

با کمی تغییرات جزیی می توان یک کمد سازمان یافته و منظم ایجاد کرد. کمد، رگال، قفسه، باکس و … برای این اتاق تهیه و آن را به کمد لباس و کفش تبدیل کنید.با ایده هایی که در پایین برایتان نام برده ایم، می توانید در کمترین جا بیشترین وسایل را به بهترین شکل انبار کنید. کمد لباس بخش بزرگ و اصلی از اتاق خواب شما را در بر می گیرد، پس بسیار مهم است که از نظر ظاهری خوشایند باشد. اگر اتاق لباس دارید، از یک قالیچه ی رنگی در آن استفاده نمایید و کمد تان را با رنگ آمیزی و کاغذ دیواری جلوه ای تازه ببخشید.

تقسیم کننده های کشوی کمد ها
همه ی ما زیر و رو کردن کشو برای یافتن تیشرت یا جوراب موردنظرمان را تجربه کرده ایم و چه تجربه ی آزاردهنده ای! استفاده از تقسیم کننده های کشو سبب می شود هر کالایی در مکان مخصوص به خود قرار گیرد. تقسیم کننده های کشو از بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک هستند.

آینه در کمد لباس
فلسفه ی حضور آینه در کمد لباس یا نزدیک به آن برای همه واضح است. اما باید بدانید نیازی نیست یک اتاق لباس بزرگ داشته باشید تا بتوانید از این وسیله بهره ببرید، آویزان کردن آینه پشت درب کمد نیز کار شما را راه می اندازد.

نمایشی خیره کننده در کمد لباس
اکنون شما کمدی جادار تر با اکسسوری های نظم دهنده دارید و زمان آن است که هر چیزی را به جای خود در کمد برگردانید و کمدتان را مانند یک صحنه ی نمایش بچینید. بهتر است هر چه دارید در دید باشد زیرا ممکن است بعضی چیزها را فراموش کنید. اگر کمد یا اتاق لباس خود را مانند یک فروشگاه لباس بچینید، می توانید لذت خرید لباس را هر روز تجربه کنید!

گیره‌هایی برای آویزان كردن
یك جفت قلاب كمك می‌‌كند به جا دادن یك سری از وسایل در دیواری باریكی و بلند. استفاده راحت و ارزان از این قلاب‌ها به طور معجزه آسایی اقلام را از له شدن و چلانده شدن محافظت میكند.

سبد لباس چرک در کمد لباس
هر کمد بزرگی به یک سبد دم دستی برای لباس های چرک نیاز دارد اما این سبد الزاما بدنما نیست. این کشوهای جک دار برای جا دادن سبد لباس چرک، به خوبی با کمد تلفیق شده اند و ابزاری بسیار کاربردی هستند که تفکیک لباس های چرک از لباس های تمیز را بسیار راحت می کنند.

نورپردازی کمد لباس
نورپردازی صحیح در کمد لباس و به خصوص اتاق لباس یکی از ملزومات است. برای اتاق لباس از نورپردازی محیطی در بالای سر و نورپردازی موضعی برای بخش های موردنیاز مانند آینه استفاده نمایید.

منبع:mentodecor.ir