اطلاعات تماس

خیابان فردوسی - ابتدای سیدعلی خان - ساختمان فرزین - طبقه 5 - واحد 508

همراه :09131274093 نادریان - 09133885770 مهدوی

ایمیل : design.bartar3000@gmail.com

با ما تماس بگیرید

رعایت کدام نکات در طراحی دکوراسیون اداری واجب است؟

دکوراسیون

با بایدها و نباید های دکوراسیون اداری آشنا شوید.

در این مطلب به باید ها و نباید های طراحی دکوراسیون اداری می پردازیم.طراحی محیط ادارات همواره به عنوانی فاکتوری مهم به خاطر اثرگذاری آن بر روی عملکرد پرسنل مطرح بوده است.

-مهم ترین نکته در دکوراسیون ادرای ،رنگ محیط کار است .
زیرا رنگ تأثیر مستقیمی در روحیه افراد دارد و کارایی افراد را میتواند بهتر کند.

دکوراسیون

در نقاشی دفتر اداری باید به این نکتهتوجه داشته باشید که طرح و رنگ انتخابی مناسب با نوع فعالیت شما باشد .
رنگ ها همان طورکه در مطالب قبل بیان شد میتوانند تأثیر مثب یا منفی در روحیه افاد داشته باشد.بنابراین انتخاب صیح رنگ ها قطعا

به شما کمک خواهد کرد .

-نور و نورپردازی در دفاتر اداری از اهمیت زیادی برخور دار است . چراکه میزان نور نامناسب اعث خستگی و اذیت شدن کارمندان میشود . بنابراین به این نکته باید توجه داشت که چه میزان نور و چه نوع نوری برای محیطی انتخابی مناسب است . نور نباید خیلی زیاد باشد و نه باید خیلی کم باشد .

– استفاده از صندلی و مبلمان راحت در دکوراسیون اداری از نکات دیگری ست که به حفظ سلامت افراد کمک میکند .

– با داشتن قفسه هایی منظم در هر اتاق کار افراد میتوان فایل ها و وسایل شخصی خود را مرتب نگهداری کنند  .

– بهتر است دیوار ها از حالت خسته کننده و معمولی خارج شوند .بن. چراکه دیوار ها در روحیه کارکنان تأثیر مستقیم دارد .
بهتر است از حالت خسته کننده و معمولی خارج شوند و تا حد ممکن انرژی بخش باشند .

– استفاده از گیاهان هم به تهویه محیط کمک میکند و هم محیط خشک اداری را تغییر میدهد .
همچنین برخی از ابزار وسایل کاربرید که روی میز قرار میگیرند هم به شما کمک میکنند هم میتواند به عنوان یک تزئین درنظر گرفته شود .
تا به شما حس خوبی را منتقل کند .

-داشتن یک تم مناسب به شما کمک خواهد کرد تا در دکوراسیون دفتر خود به هماهنگی بین اشیا و محیط برسید .