اطلاعات تماس

خیابان فردوسی - ابتدای سیدعلی خان - ساختمان فرزین - طبقه 5 - واحد 508

همراه :09131274093 نادریان - 09133885770 مهدوی

ایمیل : design.bartar3000@gmail.com

با ما تماس بگیرید

آشنایی با تقسیم بندی غرفه ها

غرفه سازی

با انواع غرفه ها آشنا شوید.

در این مطلب شما را با اقسام گوناگون غرفه ها آشنا می کنیم.این مطلب به شما می آموزد تا چگونه بر اساس زوایای نمایشی و موقعیت غرفه آن را طراحی کنید.

غرفه ها بر اساس موقعیت و زواي نمايشي به چهار گروه تقسيم مي شوند:

غرفه U شکل (خطی و یا یک طرف باز)

اين نوع غرفه ها تتها از یک طرف باز می باشند و  از سه طرف با غرفه هاي ديگر همجوار هستند . پهنا و عمق غرفه های U شکل نقش کلیدی در طراحی غرفه ها و چیدمان دارند. به همین منظور غرفه هايي كه پهنای بزرگتري دارند به شرط داشتن عمق كافي مناسب ترند.

غرفه L شکل (نبشی و یا دو طرف باز)

اين نوع غرفه ها از دو طرف باز می باشند و از دو طرف با غرفه هاي همجوار داراي ديوار مشترك هستند. طراحي و چیدمان اين غرفه ها گران تر و مشكل تر می باشد، اما به این دلیل که از دو طرف ديده مي شوند چشمگیر تر هستند و نسبت به غرفه های U شکل داراي ارزش بالايي می باشند.

غرفه شبه جزیره ای (سه طرف باز)

اين نوع غرفه ها از يك طرف بسته و از سه جهت در معرض ديد قرار دارند و از این رو از دید مخاطبان بسیار مطلوب و دلنشین هست.  به همین دلیل نسبت به دو نوع غرفه بالا مخاطبان بیشتری را جذب خواهد کرد.

غرفه جزیره ای (چهار طرف باز)

این نوع غرفه ایده آل ترین نوع غرفه می باشد. از چهار طرف قابل رویت و دسترسي است. غرفه هاي جزيره اي به دلیل ماندگاری در ذهن مخاطبان از ارزش تبليغاتي- نمايشي بالايي برخوردار هستند. دامنه وسیعی از مخاطبان حتی بعد از نمایشگاه نام شرکت، محصولاتش یا هر دو را به خاطر می سپارند. این امر به نوبه خود تاثیر بر تصمیم گیری برای خرید محصول و یا دریافت خدمات را دارد و آگاهی از محصول و شرکت را در مدتی طولانی تر موجب می شود.

منبع:adakbehinnama.com